شرکت ال‌جی یا بهتر است بگوییم شرکت ال‌جی الکترونیک یکی از غول‌های بزرگ صنعت لوازم الکترونیک می‌باشد. این شرکت بعد از شرکت سامسونگ دومین شرکت کره‌ای است که به طور هم‌زمان در چند صنعت بزرگ جهان به فعالیت خود می‌پردازد. شرکت ال‌جی یک شرکت چند ملیتی است. در یکم اکتبر سال ۱۹۵۸ شرکت ال‌جی تحت عنوان تجاری گلداستار رسما توسط گروه مدیریتی ال‌جی تاسیس شد. ال‌جی صنعت الکترونیک را در کره با تولید یک رادیو الکترونیک پیام آور در سال ۱۹۵۹ بنا نهاد. شاید بهتر باشد بگوییم اولین یخچال کره‌ای برای این شرکت است.

اگر به دنبال یخچال فریزر کوچک ولی جادار می‌گردید و یا حتی مدلی بزرگ مانند ساید بای سایدهای ال‌جی، یخچال‌ها و فریزرهای کم‌مصرف و قدرتمند ال‌جی در انواع طراحی‌های خلاقانه نیاز آشپزخانه شما را برطرف می‌کنند. یخچال‌‌های ال‌جی با قابلیت تنظیم طبقات این امکان را به شما می‌دهند تا در فضای آشپزخانه‌ی خود صرفه‌جویی کنید.

مقایسه‌ی انواع یخچال‌های برند ال‌جی

یخچال فریزر چند درب ال‌جی (InstaView)

سیر تکامل درب دولایه ™Door-in-Door با درب دولایه اینستاویو ™InstaView Door-in-Door ادامه پیدا کرده است. کافی است دو بار روی شیشه ضربه بزنید تا مواد داخل یخچال را بدون اتلاف سرما مشاهده کنید. با دو بار ضربه زدن سریع روی پنل شیشه‌ای براق، بدون باز کردن درب می‌توانید داخل محفظه دسترسی را مشاهده و به خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های موردعلاقه خود دسترسی پیدا کنید. با این کار هوای سرد کمتری هدر می‌رود و مواد غذایی برای مدت طولانی‌تری تازه می‌مانند. بوهای یخچال خود را با این سیستم تصفیه هوای منحصر به فرد به حداقل برسانید. بوزدای کربنی به کمک فن، هوا را از فیلتر رد می‌کند و از طریق مسیر Fresh Shower در طول سه قفسه وارد یخچال می‌کند.

یخچال ساید ال جی (J267)

یخچال و فریزر ساید بای ساید ال جی مدل J267 یک محصول با کیفیت و جادار با ظرفیت 28 فوت از این کمپانی بزرگ و خوش نام کره‌ای است. طراحی ظاهری زیبا و لوکس این مدل از یخچال و فریزر ساید بای ساید برند ال جی همانند شیء گرانبها در آشپزخانه‌ی شما می‌درخشد. این محصول 3درب کمپانی ال جی تمام مواد غذایی، انواع خوراکی‌ها، میوه‌ها و سبزیجات خانواده‌ی شما را در داخل قفسه‌ها و طبقات خود جای می‌دهد و آن‌ها را هر وقت که نیاز داشتید سالم و با طراوت مثل روز اولی که خریداری کرده‌اید به شما تحویل می‌دهد.

بهره مندی از تکنولوژی‌های روز دنیا علاوه بر اینکه عملکردی عالی را از یخچال و فریزر 28 فوت ساید بای ساید ال جی مدل J267 به شما ارائه می‌دهد سبب شده‌اند تا رتبه‌ی مصرف انرژی این محصول بسیار پایین باشد.

یخچال فریزر ال‌جی (J257)

این محصول ممکن است در بازار به عنوان یخچال فریزر ال جی GC-J257 نیز معرفی شوند. البته این مدل در واقع خلاصه شده مدل کامل محصول پیش روی شما می‌باشد و ممکن است با محصولات مشابهی که با این عنوان عرضه می‌شوند تفاوت‌هایی داشته باشد. این محصول یک مدل مشابه دارد که با عنوان یخچال فریزر ال جی GC-J267SLSS معرفی شده و تفاوتی با این یخچال فریزر ندارد. ظرفیت کل این محصول برابر با 674 لیتر است که معادل 24 فوت می باشد. البته ممکن است برخی از فروشگاه‌ها یخچال فریزر 24 فوت ال‌جی J257 را با ظرفیت 30 فوت نیز معرفی کنند که کاملا تبلیغاتی است. لازم به ذکر است که ظرفیت واقعی یا قابل استفاده این محصول در واقع 611 لیتر می‌باشد که برای یک خانواده با جمعیت متوسط کفایت می‌کند.  یخچال فریزر مذکور دارای سیستم تهویه هوای چندگانه یا Multi Air Flow می‌باشد که باعث می‌شود سرما به‌طور یکنواخت در کل بخش یخچال یا فریزر توزیع شود. با وجود این سیستم، دمای قسمت بالا و پایین یخچال یا فریزر بصورت یکدست تغییر می‌کند. این محصول دارای تکنولوژی Door Cooling+ است که به خنک شدن سریع تر مواد غذایی موجود در درب ها کمک می‌کند. البته ال‌جی این یخچال فریزر را به قابلیت اکسپرس فریز (Express Freeze) و اکسپرس کول (Express Cool) مجهز کرده است.

یخچال فریزر ال‌جی (J348)

این محصول جزو یخچال فریزر های ساید بای ساید ال جی است. این مدل ممکن است با عنوان یخچال فریزر ال جی GCJ348 یا GC-J348 نیز معرفی شود که البته مدل کامل و دقیق محصول پیش روی شما نیست. این یخچال فریزر در رنگ های مختلفی تولید می شود که رنگ سفید آن با مدل کامل GC-J348CQFS و مونتاژ چین وارد کشور شده و به فروش می رسد. محصول پیش روی شما یکی از یخچال فریزر‌های ساید باید ساید و دو درب ال‌جی است. اما با توجه به اینکه این محصول دارای قابلیت درب در درب یا Door in Door است، یک درب اضافه دارد و برخی فروشگاه‌ها ممکن است آن را با عنوان یخچال فریزر سه درب ال‌جی نیز معرفی کنند. محصول فوق به نسبت یخچال فریزر‌های ساید باید ساید معمولی عمق بیشتری دارد. به این ترتیب یخچال فریزر مذکور برای خانواده‌های پر جمعیت نیز مناسب است. ظرفیت کل یخچال فریزر پیش روی شما برابر با 889 لیتر است که معادل 32 فوت می باشد. البته برخی از فروشگاه‌ها ممکن است به اشتباه یا صرفا برای تبلیغات، یخچال فریزر 889 لیتر ال‌جی J348 را با ظرفیت 34 فوت نیز معرفی کنند.  کمپرسور اینورتر خطی که در این یخچال فریزر استفاده شده است از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به طوری که الجی عمر و عملکرد صحیح موتور یخچال فریزر مذکور را تا 10 سال تضمین نموده است. این محصول به تکنولوژی Door Cooling+ مجهز می باشد که باعث می شود مواد غذایی موجود در قسمت درب یخچال سریع تر و بهتر خنک شوند. ال جی یخچال فریزر مذکور را به Multi Air Flow یا سیستم تهویه هوای چندگانه مجهز کرده است.

یخچال فریزر ال‌جی (X287)

یکی از یخچال فریزر های 2022 ال جی محسوب می شود. موتور یخچال فریزر GCX-287TNB اینورتر خطی یا Inverter Linear یا نام دارد. این نوع موتور دارای قدرت سرمایش بالا با ایجاد کمترین صدای اضافه است که استفاده از آن را بسیار لذت بخش می کند. عملکرد این موتور به اندازه ای خوب است که ال جی آن را همراه با ضمانت 10 ساله عرضه می نماید. این محصول برای کار کردن از گاز R600a بهره می گیرد که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می کند. سیستم خنک کننده به کار رفته در این محصول Multi Air Flow نام دارد و نحوه کار آن به این صورت است که هوای سرد را از طریق دریچه های داخل یخچال فریزر وارد محفظه یخچال و فریزر می کند. این کار باعث می شود هوای سرد به تمامی بخش های یخچال فریزر برسد و تمامی مواد غذایی کاملا سرد شوند. تکنولوژی LINEAR Cooling نیز در این یخچال فریزر به کار رفته که با استفاده از آن دمای یخچال و فریزر را در تعادل نگه می دارد و نوسان دما در حد 0.5 درجه رخ می دهد. بنابراین میوه ها و سبزیجات شما تا حدود 7 روز تازه و شاداب می مانند. یخچال فریزر ال جی GCX-287TNB یکی از یخچال فریزر های بدون برفک ال جی محسوب می شود که استفاده از آن را بسیار آسان تر می کند. این محصول مجهز به قابلیت Express Freeze می باشد که با استفاده از آن می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی، دمای فریزر را به سرعت کاهش دهید و مواد غذایی تان را منجمد کنید. این یخچال فریزر دارای تکنولوژی Door Cooling+ نیز می باشد که وظیفه خنک کردن قسمت های داخل درب یخچال فریزر را بر عهده دارد و مواد غذایی موجود در قفسه ها را به طور کامل خنک می نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *