شاید قبلا شنیده باشید که نام برند بوش از نام بنیان‌گذار آن گرفته شده است. رابرت بوش در ابتدا اقدام به ایجاد کارگاهی برای تعمیر لوازم الکترونیکی و دستگاه های تلفن کرد و پس از مدتی کارگاه او به یک شرکت بین‌المللی بزرگ تبدیل شد. شعار موسس بوش از ابتدا تا به امروز این بوده است که : بهتر است پول خود را از دست بدهیم تا اعتماد و اطمینانی که مشتری به ما می کند را از کف دهیم، به همین دلایل شرکت بوش امروزه ارائه دهنده بهترین محصولات برقی و خانگی می باشد.

امروزه شرکت بوش لازم دانسته که ذخیره سازی و نگهداری این مواد غذایی به گونه ای بهتر صورت گیرد، شرکت بوش توانست با ارائه ی انواع یخچال و فریزر در ابعاد مختلف و کاربرد های مختلف نیاز های مشتریان را برطرف نماید. لذت استفاده از مواد غذایی، سبزیجات و میوه های تازه را تنها در یخچال های بوش که دارای طراحی شیک و مدرن می‌باشند می‌توان تجربه نمود.

مهندسی خلاقانه در طراحی یخچال‌های بوش، باعث شده است تا حضور این وسیله کاربردی در آشپزخانه، به آن استایلی زیبا و مدرن بدهد. بوش سری یخچال‌های خود را در دو رنگ سفید و نقره‌ای تولید می‌کند. این هوشمندی در مخاطب شناسی و انتخاب رنگ‌هایی که نزد خریداران از محبوبیت بیشتری برخوردار است، موجب شده تا طرفداران یخچال‌های بوش، هیچ دغدغه‌ای برای ست کردن این دستگاه با سایر وسایل آشپزخانه خود نداشته باشند و این ویژگی را دلیلی بر کیفیت محصول و احترام به حقوق خریدار بدانند. یخچال فریزر های بوش در مدل های مختلف و با پیکربندی های متفاوت تولید می شوند اما نکته منفی که در یخچال های بوش به چشم می خورد نبود و نداشتن مدل های دور این دور است. 

یخچال فریزر بوش مدل (Bosch KAD80A404)

ویژگی های منحصر به فرد یخچال فریزر بوش مدل Bosch KAD80A404موارد زیر را می توان نام برد:

امکانات: مینی بار، آبریز، یخ ساز، ظرفیت یخچال: 438 لیتر، ظرفیت فریزر: 230 لیتر، ظرفیت عالی، طراحی منحصر به فرد، مقاومت بالا، دوام عالی.

ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 استیل با ظرفیت 32 فوت دارای آبریز و یخ ساز اتوماتیک می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در هر زمان که می خواهید آب خنک و یخ قالبی یا خرد شده را تنها با لمسی کوچک در اختیار داشته باشید. این یخچال ساید بای ساید بوش دارای یک مینی بار نیز بر روی درب یخچال می باشد که تنها با فشار یک انگشت قابل باز شدن است و شما می توانید هر آنچه که می خواهید به آن دسترسی سریع داشته باشید می توانید آن را در این محفظه قرار دهید پس لازم نیست دیگر برای داشتن بطری نوشابه یا خوراکی هایی که در طول روز مداوم از آن استفاده می کنید درب یخچال را باز کنید، یخچال این مدل دارای 4 طبقه از جنس پیرکس نشکن و 3 کشو می باشد که فضای کافی را برای استفاده شما مهیا می سازد، داخل این مدل از یخچال، طبقه مخصوص نگهداری بطری کار را برای شما راحت کرده است و دسترسی را برای شما ساده تر ساخته است.

 یخچال فریزر بوش مدل (GSN36VI304-KSV36VI304)

از ویژگی های این یخچال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

گنجایش بالا، تنظیمات خنک کننده توربو، کنترل دمای الکترونیکی، سرماسازی بدون برفک، طراحی بسیار شیک و زیبا، ظرفیت یخچال: 346 لیتر، ظرفیت فریزر: 237 لیتر، کشور سازنده: اسپانیا، رتبه انرژی ++A.

مدل (KSV36VL3PG-GSN36VL3PG) ،بهترین یخچال دوقلو بوش

یکی از برترین ویژگی یخچال فریزرهای بوش، حجم و ظرفیت بالای آنها است که می تواند برای خانواده های پر جمعیت گزینه بسیار مناسبی باشد. KSV36VL3PG-GSN36VL3PG از بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو بوش است که با دارا بودن گنجایش 36 فوت امکان نگهداری مواد غذایی را در حجم بسیار بالا برای افراد فراهم می کند. نقاط قوت:سیستم جریان چند هوا، سیستم بدون برفک، کنترل دما، ظرفیت  بالا.

درب‌های این مدل از یخچال به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به‌هیچ‌عنوان زنگ نمی‌زنند. در واقع درب‌های ضدزنگ این یخچال فریزر بوش سبب شده‌اند که این دستگاه جایگاهی خاص بین رقیبان خود پیدا کند. ناگفته نماند که این دستگاه در ارتفاع 186، عمق 65 و عرض 60 سانتی‌متری طراحی شده است. ظرفیت یخچال آن 346 و گنجایش فریزر آن هم 242 لیتر است. این گنجایش فضای بسیار بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بهترین یخچال بوش مدل بالا پایین (KGN56AW204)

بسیاری از کاربران به دلیل بهره مندی یخچال های بوش به جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری ها و امکانات خرید آن را به نسبت دیگر برندها ترجیح می دهند. یخچال فریزر بوش KGN56AW204 از دیگر مدل های جمع و جور است که علی رغم امکاناتی که دارد از رِنج قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. دارای سیستم نوفراست ( بدون برفک ) دارای زنگ هشدار باز بودن درب دارای سیستم چندگانه گردش هوا دارای فیلتر تهویه هوا، قابلیت ذخیره انرژی در زمان قطع برق تا 22 ساعت،درب لولایی قابل برگشت، 7حالت مختلف کنترل الکترونیکی و ارتفاع قابل تنظیم در پایه‌های جلو و پایه‌ های چرخ دار در انتهای دستگاه. از ویژگی هی یخچال میتوان به عملکرد خنک کننده قوی دارای طبقه آلومینیومی مخصوص بطری ، 3قفسه شیشه‌ای که 2 قفسه قابلیت تنظیم ارتفاع دارند ، جایگاه مخصوص گوشت و سبزیجات با کنترل هوشمند رطوبت جهت تازه نگه داشتن مواد ، چراغ LED داخلی دارای دمای پایدار و ثابت از طریق فناوری حسگر هوشمند اشاره کرد همچنین ویژگی های فریزر: دارای قابلیت فریز کردن 10 کیلوگرم در 24 ساعت دارای عملکرد انجماد سریع با قطع خودکار دارای 3کشوی شفاف و چراغ داخلی میباشد.

این محصول بوش با بهره مندی از سیستم هوای چندگانه، سرمایش سریع، سیستم بدون برفک و بهترین قیمت، نگهداری اقلام غذایی و خوراکی های شما را در طولانی مدت تضمین می‌کند.

برترین مدل یخچال فریزر ساید بای ساید (90AW204) BOSCH

از دیگر مدل یخچال هایی که بوش سعی کرده تا فناوری ها و قابلیت ها را در آن به حداقل برساند مدل یخچال ساید 90AW204 است که در آن از جدیدترین امکانات و تکنولوژی های روز استفاده شده است. چک کردن هوشمند از مهم ترین ویژگی های این محصول است که کاربران می توانند از طریق گوشی خود و نصب برنامه مورد نظر به تمام تنظیمات یخچال دسترسی داشته باشند و از راه دور آن را کنترل کنند.

سیستم بدون برفک، سیستم هوای چندگانه، قابلیت اتصال به آب شهری، سیستم کنترل دما، از دیگر امتیازات این دستگاه است که موجب شده تا افراد بسیاری به خرید آن روی بیاورند. در یخچال بوش 90AW204 از قابلیت های گوناگونی استفاده شده است، از جمله درب Homebar که برروی درب اصلی قرار می گیرد دسترسی به بطری های نوشیدنی را آسان می کند. علاوه بر قسمت هوم بار سیستم یخریز و آبریز بر روی درب فریزر قرار داده شده که تنها با لمس یک دکمه یخ های قالبی شکل را در اختیار شما قرار می دهد.

اکثر محصولات بوش دارای طراحی منحصر به فردی هستند. یخچال ساید بای ساید 90AW204 نیز با طراحی مدرن و رنگ نقره ای، نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. استفاده از استیل ضد زنگ و ضدخش برای بدنه، یک محصول با دوام را به وجود آورده است. این یخچال با ظرفیت 522 لیتر و ابعاد 1770X910X720 میلی متر جزء عالی ترین محصولات کمپانی بوش است. از این مقدار ظرفیت 359 لیتر برای یخچال و 163 لیتر برای برای محفظه فریزر در نظر گرفته شده است.

ماندگاری و قیمت

یخچال فریزر بوش از نظر ماندگاری بسیار رضایت بخش هستند که این امر به سبب کیفیت بسیار بالای قطعاتی می باشد که در یخچال فریزرهای بوش به کار گرفته می شود. دوام و ماندگاری یخچال فریزرهای بوش بین ۲۰ تا ۳۰ سال می باشد. یخچال فریزر بوش از نظر قیمت نیز به نسبت سایر برندها از قیمت بالاتری برخوردار است و با توجه به مدل ها و برندهایی که در بازار موجود است می توان انتخاب هایی بهتری داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *