مقدمه

تکنولوژی نوین به‌کار رفته در تولید یخچال‌های سامسونگ منجر به جذب مخاطبان زیادی شده است. شرکت سامسونگ متعهد به رعایت قوانین و مقررات محلی و همچنین عملی کردن منشور اخلاقی جهانی و سختگیرانه برای همه کارمندان است. باور بر این است که مدیریت اخلاقی نه تنها ابزاری برای پاسخگویی به تغییرات سریع در فضای کسب و کار جهانی، که وسیله‌ای برای اعتمادسازی با ذینفعان مختلف آن از جمله مشتریان، سهامداران، کارمندان، شرکای تجاری و جوامع محلی است. سامسونگ با هدف تبدیل شدن به یکی از با اخلاق‌ترین شرکت‌های جهان، ضمن پرداختن به مدیریت شفاف و منصفانه شرکتی، به آموزش کارمندان خود و به‌کار گرفتن سیستم‌های نظارتی ادامه می‌دهد.

یکی از اصلی ترین لوازم آشپزخانه که نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارد یخچال فریزر است. این وسیله ی مهم و گران قیمت با برندها ، مدل ها و قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد. یکی از برندهای سازنده یخچال فریزر سامسونگ می باشد که معرف حضور همه ی ما هست. برند سامسونگ یخچال فریزهای متنوعی را روانه بازار کرده که شما بسته به سلیقه و فاکتورهای مختلفی که مد نظر دارید می توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید که این کار در ابتدا ممکن است مشکل به نظر برسد اما اگر نیازهای خود را بشناسید و فاکتورهای مهم را به درستی برای خود تعیین کنید و تمام موارد مهم را در نظر بگیرید می‌توانید یخچال مناسبی خریداری کنید.

در ادامه به معرفی جدیدترین مدل‌های یخچال سامسونگ خواهیم پرداخت.

بررسی جدیدترین مدل‌های یخچال سامسونگ

یخچال و فریزر سامسونگ مدل دوقلو

این مدل یخچال‌ها در زیرمجموعه‌ی مدل‌های ساید‌بای‌ساید قرار می‌گیرد و به نوعی طراحی شده که به شما این امکان را می‌دهد بسته به سلیقه‌ی خود یخچال و فریزر را مانند مدل ساید بای ساید در کنار هم به صورت چسبیده و یا به طور مجزا استفاده کنید. تفاوتی که مدل دوقلو با سایدبای ساید دارد این است که مدل های دوقلو دارای آبسردکن نیستند و همچنین داخل فریزر به جای طبقه از کشو استفاده شده است. یخچال و فریزرهای سامسونگ در رنگ‌های متفاوتی عرضه می‌شود که یکی از رنگ‌های پرطرفدار آن، مدل استیل می‌باشد.

یخچال سایدبای‌ساید سامسونگ مدل (HM34)

این مدل علاوه بر طراحی زیبای این یخچال، امکانات مدرن و ظرفیت مناسب آن این مدل را برای خریداران به محصولی جذاب تبدیل کرده است. از جمله دیگر ویژگی های به خصوص مدل HM34 دستگیره های هوشمند آن است که به صورت توکار طراحی شده اند که با کوچکترین اشاره و حتی با یک انگشت هم باز می شوند، همچنین این ویژگی سبب می شود که دیگر نگران خطر باز کردن درب یخچال توسط کودکان نباشید.

این یخچال مجهز به سیستم CoolSelect Zone است که با نام محفظه یخچال هم شناخته می شود، توسط این سیستم می توان متناسب با مواد غذایی موجو در یخچال یک سیستم سرمایشی برای آن انتخاب کنید همچنین وجود کمپرسور اینورتر دیجیتال سامسونگ باعث افزایش طول عمر و کاهش صدای زیاد یخچال و مصرف بالای انرژی در این محصول می شود. یخچال ساید بای ساید HM34 مجهز به سیستم آبسردکن می باشد که در زیر آن فضا برای جایگیری دو لیوان بزرگ وجود دارد، این آبسرکن روی درب فریزر تعبیه شده که با وجود اهرم داخلی می توانید به راحتی به آب خنک دسترسی داشته باشید. شما می-توانید برای تنظیمات دمای یخچال از صفحه نمایشگری که در بالای آبسرکن وجود دارد استفاده کنید. دیگر تکنولوژی که در این یخچال به کار رفته سیستم خنک کننده ی دوگانه یا Twin Cooling System است. با وجود این سیستم دجه ی دما و رطوبت یخچال به خوبی حفظ می شود که عملکرد یخچال و فریزر را بهبود می بخشد. یکی از مشکلاتی که برای نگه داشتن مواد غدایی به مدت طولانی در یخچال با آن روبرو هستیم بوی نا مطبوعی است که یخچال می گیرد اما در این مدل با وجود فیلتر بوگیر دیگر با این مشکل روبرو نمی‌شویم.

یخچال و فریزر سامسونگ مدل (RL730)

این یخچال از جمله مدل‌های زیبا با قدرت بالاست که در یخچال های کم مصرف قرار می‌گیرد. این مدل هم همانند مدل قبلی مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال است که باعث افزایش طول عمر یخچال و کاهش سروصدای آن و همچنین کاهش مصرف انرژی می شود. همچنین سرما به صورت یکنواخت جریان دارد که این امر سبب بالا رفتن کیفیت یخچال می‌شود. برای نگهداری موادغذایی مانند میوه و سبزیجات می توانید از محفظه‌ی مخصوص میوه و سبزیجات که دارای رطوبت خودکار است استفاده کنید. این مدل نیز دارای صفحه نمایش لمسی است که به کمک آن می توانید تنظیمات یخچال و فریزر را تغییر دهید و همچنین از سیستم سردکننده سریع آن به واسطه ی صفحه نمایشگر استفاده کنید. در این مدل برای روشنایی داخل یخچال از چراغ LED استفاده شده که فضای کمتری اشغال کرده و گرمای آن کمتر است و طول عمر و نور آن نیز بیشتر است.

یخچال و فریزر سامسونگ مدل (ROSSO2)

Rosso2 دارای کمپرسور اینورتر است که باعث می‌شود یخچال نسبت به مدل‌های قبلی دارای طول عمر بیشتر و صدای کمتر و مصرف انرژی پایین‌تر باشد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه سیستم CoolSelect Zone یا محفظه ی یخچال در یخچال می باشد که به کمک آن می توان برای مواد غذایی حالت سرمایشی مخصوص به آن را انتخاب کنید. آبسردکن در این مدل بر روی درب فریزر قرار گرفته که به زیبابی طراحی شده، آبسردکن دارای اهرم داخلی است که به راحتی می توان با یک دست از آب خنک استفاده کرد. همچنین از طریق صفحه نمایشگر که بالای آبسردکن تعبیه شده می توان تنظیمات یخچال یا آبسردکن را تغییر داد و از یخ قالبی یا خرد شده استفاده کرد و یا درجه ی یخچال و فریزر را تغییر داد؛ دیگر ویژگی منحصر به فرد مدل ROSSO2 سیستم خنک کننده ی دوگانه است. وظیفه ی این سیستم تنظیم بهینه ی درجه ی دما و رطوبت یخچال است که عملکرد یخچال را بهبود می بخشد.

چراغ های LED که در داخل یخچال به کار رفته گرمای کمتری نسبت به چراغ های معمولی دارند همچنین فضای کمتری اشغال می کنند و روشنایی بیشتر و مصرف کمتر دارند.

یخچال و فریزر سامسونگ مدل (RT580)

این مدل که در دسته یخچال های کمبی یا بالا و پایین قرار می گیرد توجه بسیاری را به دلیل طراحی زیبا و ظرفیت مناسب به خود جلب کرده همچنین با داشتن رتبه مصرف +A و قرار گرفتن در محصولات کم-مصرف محبوبیت زیادی دارد. از جمله طراحی سیستم داخلی یخچال می توان به کمپرسور اینورتر که باعت صدای کم یخچال می شود و سیستم خنک‌کننده‌ی Twin Cooling که باعت بهبود کارایی و کاهش مصرف انرژی می‌شود و سیستم انجماد سریع فریزر اشاره کرد. آبسردکنی که بر روی درب یخچال تعبیه شده دارای منبع داخلی است که برای استفاده باید آن را به صورت دستی پر کنید و به واسطه اهرمی که بر روی درب قرار گرفته از آب خنک استفاده کنید. طبقات داخل یخچال و فریزر دارای لایه‌ی ضد باکتری سیلور نانو است که مواد غذایی را با کیفیت بیشتری در مدت طولانی‌تر نگه‌می‌دارد و همچنین طبقات داخلی یخچال به گونه ای طراحی شده که از سرریز شدن مایعات جلوگیری می‌کند.

یخچال (French4 B with Twin Cooling Plus™, 614L)

نوآوری سامسونگ در ایجاد فضا باعث شده است که هم فضای داخل یخچال و هم فضایی که در آشپزخانه اشغال می‌کند، کاملاً متناسب باشد. یخچال‌های مجهز به در فرانسوی (FDR) سامسونگ به پهنای 33 اینچ در آشپزخانه فعلی شما تا 25 فوت مکعب گنجایش دارند.

قابلیت کنترل دمای سامسونگ که متناسب با نیاز و سلیقه‌ خانواده‌ها طراحی شده است، یک کشوی مستقل است که مانند یخچالی در دل یخچال دیگر عمل می‌کند. کافی است برای نوع غذایی که می‌خواهید در یخچال نگه‌دارید، از بین چهار وضعیت -29 درجه فارنهایت (گوشت / ماهی)، 33 درجه فارنهایت (نوشیدنی‌های سرد)، 37 درجه فارنهایت (غذاهای آماده / میان‌وعده‌ها)، 42 درجه فارنهایت (شراب / غذاهای مهمانی) – حالت مناسب را انتخاب کنید تا این کشو دما را متناسب با نیازهای خاص شما تعدیل کنید. این کار را می‌توان تنها با لمس یک دکمه انجام داد.

آب‌سرد کن مجهز به نمایشگر لمسی LED سامسونگ دارای یک دهانه فوق‌العاده بلند است، بنابراین درنهایت می‌توان پارچ‌ها و لیوان‌های زیبا را به سرعت و به راحتی با آب تصفیه شده از آب‌سرد کن پر کرد. فرقی نمی‌کند نوشیدنی چه باشد یا در چه ظرفی ریخته شود، همه چیز با لمس انگشتان شما مهیا است.

یخچال‌های درب فرانسوی (BESPOKE RF9000AC)

با طراحی شیک و قابلیت شخصی‌سازی (RF60A91C3AP/AE)

به‌واسطه طراحی با قابلیت شخصی‌سازی این یخچال فریزر یک فضای آشپزخانه زیبا و شیک و منحصربه‌فرد ایجاد کنید. این مدل در 3 طرح موجود است: طرح فلزی اعلا، شیشه‌ای براق و شیشه‌ای مات. همچنین شما می‌توانید این رنگ‌ها را با رنگ‌های مختلف درب از جمله مشکی، سفید و سرمه‌ای ترکیب کنید.

قابلیت Beverage Center™‎ دارای یک پارچ پرشونده خودکار بدون BPA* است که خودبه‌خود با آب تصفیه‌شده پر می‌شود و می‌توان آن را با میوه‌ها و گیاهان طعم‌دار کرد، بنابراین آب خوشمزه همیشه آماده مصرف است. با آبسردکن این یخچال خیالتان از داشتن نوشیدنی خنک راحت است که می‌توانید از آن لذت ببرید.

یخ‌ساز خودکار به‌طور خودکار تکه‌های مکعبی یخ را می‌سازد و ذخیره می‌کند. همچنین طراحی کم‌حجم آن فضای اضافی را برای نگهداری مواد غذایی فراهم می‌کند زیرا اندازه آن نصف مدل‌های معمولی است. اما تقریباً به همان مقدار یخ تولید می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *