امرسان یکی از برندهای مطرح تولید‌کننده انواع یخچال فریزر در ایران است. خط تولید این شرکت، با اتکا به توان و دانش متخصصین داخلی، توانست پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کند و امروزه به عنوان یکی از تولیدکنندگان یخچال فریزر باکیفیت در ایران و دیگر کشورهای دنیا شناخته شود. استفاده از تکنولوژی روز دنیا سبب شده امرسان به عنوان اولین شرکت تولیدکننده لوازم خانگی در ایران، موفق به اخذ نشان استاندارد CE اروپا شود. بدین ترتیب یخچال فریزرهای امرسان با استانداردهای بهداشتی، ایمنی، کیفیت و حفاظت از محیط‌زیست اتحادیه اروپا سازگاری دارند و در کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز به فروش می‌رسند. علاوه بر یخچال فریزر، شرکت صنایع امرسان امروزه محصولات متنوعی را تولید می‌کند که تنها گوشه‌ای از عزم این کمپانی در جهت نیل به اهدافی است که از زمان شکل‌گیری تا به امروز تغییر نکرده‌اند.

ویژگی عمده یخچال فریزرهای امرسان بهره‌گیری از سیستم پربازده و مصرف بهینه انرژی است که منجر شده تا یخچال فریزرهای امرسان موفق به اخذ گرید +++A به عنوان بالاترین استاندارد مصرف انرژی شوند.

قیمت یخچال امرسان به نسبت دیگر یخچال های موجود در بازار مقرون به صرفه است و قطعا در بین محصولات داخلی یخچال هایی با قابلیت خوب و قیمتی مناسب می باشند.

بررسی انواع یخچال‌های امرسان

یخچال فریزر امرسان مدل (TF16T329CLA)

یخچال فریزر بالا امرسان مدل TF16T329CLA یکی از جذاب‌ترین یخچال‌ فریزر بالا شرکت «امرسان» (Emersun) است. این یخچال در رنگ‌های متنوع و شادی تولید شده است که بنابراین وجود این یخچال می‌تواند جلوه‌ای تازه و مدرن را به هر آشپزخانه‌ای بیاورد.لازم به ذکر است که یخچال فریزر بالا 16 فوت امرسان، رده‌بندی مصرف انرژی ++A را دارد؛ بنابراین مصرف برق خیلی کمی دارد و یکی از بهینه‌ترین یخچال‌ فریزر بالا بازار محسوب می‌شود.

گنجایش یخچال فریزر بالا 16 فوت امرسان TF16T329CLA امرسان ، گنجایشی معادل 293 لیتر دارد که آن را به مدلی مناسب برای خانواده‌های کم‌جمیعت و کوچک تبدیل می‌کند. از این گنجایش، ۲۲۳لیتر به بخش یخچال اختصاص دارد که در قالب چهار کشوی شیشه‌ای نشکن و محفظه‌ی مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات، فضای مناسبی را ارائه می‌کند.

یخچال فریزر امرسان مدل (BFN27D502-S)

یخچال فریزر امرسان مدل BFN27D502-S ، یکی از مجهزترین و کامل‌ترین و در عین حال، بزرگ‌ترین یخچال‌های بالاپایین شرکت «امرسان» (Emersun) است. گنجایش مفید این مدل از یخچال فریزر پایین امرسان نزدیک به ۳۷۰لیتر است و می‌تواند حجم زیادی از انواع مواد غذایی و نوشیدنی را در خود جای دهد. بارزترین مشخصه‌ی این مدل، وجود نمایشگر دیجیتالی روی در یخچال فریزر پایین 27 فوت امرسان است. این نمایشگر دیجیتال، از فرمان‌های لمسی پشتیبانی می‌کند و به کمک آن می‌توان بخش‌های مختلف یخچال را کنترل کرد.

نمایشگر دیجیتال در یخچال فریزر پایین مدل BFN27D به قفل کودک هم مجهز شده است تا از ایجاد تغییرات ناخواسته در دمای یخچال توسط کودکان جلوگیری شود. پایین این نمایشگر، یک آب‌سردکن پیشرفته هم وجود دارد که آن هم از قفل کودک بهره می‌برد. یخچال فریزر پیشرفته‌ی امرسان BFN27D، دریایی از امکانات و قابلیت‌های متنوع دارد؛ برای مثال، این یخچال از دو سیستم خنک‌ کننده‌ی بدون برفک (NoFrost) و انجام سریع بهره می‌برد که به آن کمک می‌کند تا بدون ایجاد برفک و در سریع‌ترین زمان ممکن، مواد غذایی را به دمای مورد نظر برساند و از فاسد شدن آن‌ها، جلوگیری کند.

 یخچال فریزر امرسان مدل (FN15D-RH15D)

یخچال فریزر امرسان مدل FN15D-RH15D جزو یخچال فریزرهای دو قلو و ساده‌ی شرکت «امرسان» (Emersun) است. این مدل یخچال فریزر دوقلو که آن‌ها را یخچال فریزرهای دو تکه هم نامیده می‌شود، از دو بخش یخچال و فریزر با درب‌های مستقل تشکیل شده است. این مدل همان‌طور که نامش نشان می‌دهد، مدل ساده‌ی مجموعه‌ی RH15D/EL و FN15D/EL محسوب می‌شود؛ در مجموعه‌ی یخچال فریزر امرسان مدل FN15D-RH15D نمایشگر لمسی جای خود را به نمایشگری غیرلمسی در بالای یخچال و فریزر داده و رنگامیزی هم به رنگ‌های ساده‌تری مثل سفید، استیل و چرمی تغییر پیدا کرده است؛ ولی در عوض، یک آب‌سردکن روی در یخچال قرار دارد. این مدل از یخچال فریزر دوقلو 30 فوت امرسان رده‌ی انرژی A را دارد که نشان‌دهنده‌ی مصرف برق کم آن است. بخش یخچال که RH15D نام دارد، ۷ طبقه از جنس شیشه‌ی نشکن برای نگهداری مواد غذایی، یک کشوی نگهداری میوه و سبزیجات و چهار طبقه برای نگهداری انواع بطری مایعات و تخم مرغ دارد.

يخچال امرسان مدل (IR5T)

يخچال امرسان مدل IR5T محصولی ساده، کم‌مصرف با کیفیت ساخت بسیار بالا و البته قیمت مقرون‌به‌صرفه است و به دلیل فضای زیاد داخلی یخچال ، یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت امرسان محسوب می‌شود.بطور کلی این نوع یخچال مناسب برای استفاده در هتل ها، ادارات، مغازه ها و .. است. این یخچال با گنجایش کلی 5 فوت (109 لیتر) و نمودار مصرف انرژی A ساخته‌شده است. سیستم روشنایی یخچال تک امرسان مدل IR5T ، از لامپی «ال‌ای‌دی» پرنور، با عمر زیاد بهره می‌برد که جذابیت خاصی به فضای داخلی یخچال بخشیده است. محفظه جایخی در قسمت بالایی تعبیه شده و کمک می کند تا مواد غذایی مختلف همچون گوشت، سبزیجات و … را برای مدت طولانی به صورت منجمد نگهداری نمایید و با قرار دادن قالب های یخی همیشه یخ برای نوشیدنی در دسترس داشته باشید.محفظه‌ی يخچال امرسان IR5T سه طبقه با طبقاتی از جنس فلز با روکش تفلونی دارد که می‌توان مواد غذایی را به صورت مجزا و تفکیک شده در هرکدام از این طبقات قرار داد. در پایین‌ترین طبقه یخچال، محفظه‌ای کشویی وجود دارد که می‌تواند میوه و سبزی‌ها را تازه نگه دارد.

 ساید بای ساید امـرسان مدل (NRF3292D-S) همراه بار

ساید بای ساید امـرسان مدل NRF3292D-S همراه بار ، یکی از محصولات جدید شرکت بزرگ امرسان می باشد. این یخچال و فریزر دارای بدنه محکم از ورق فولادی می باشد و در برابر زنگ زدگی و خوردگی بسیار مقاوم است. طراحی زیبا در عین سادگی این یخچال ساید بای ساید هماهنگی خاصی با دکوراسیون آشپزخانه شما هماهنگ می باشد. این محصول با کیفیت دارای ویژگی های منحصربفردی می باشد که از جمله آنها می توان به نمایشگر مجهز به پنل لمسی، امکان کنترل شرایط و تنظیم دمای یخچال همچنین ظرفیت بالای یخچال در جای دهی مواد غذایی با حجم بالا؛ طبقات از جنس شیشه نشکن و مقاوم در برابر شوک حاصل از تغییرات ناگهانی دما و همچنین تازگی مواد غذایی در مدت طولانی وجود طبقه Fresh Box بزرگ ، مخصوص نگه داری از میوه ها و سبزیجات با حفظ رطوبت محیط و کیفیت میوه ها و سبزیجات در مدت زمان بیشتر. وجود فیلتر بوگیر داخل یخچال هم یکی از قابلیت های مهم این محصول بشمار می آید. وجود آبسردکن اتوماتیک در ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292D-S همراه بار ؛ نیز یکی از مولفه های مفید برای مصرف کنندگان عزیز می باشد و شکا در تمام ساعات شبانه روز نوشیدنی سرد و خنک در دسترس دارید. همچنین یخساز اتوماتیک این یخچال با خالی شدن مخزن بطور خودکار یخ جدید تولید می کند. آبریز خارجی نیز مانع باز و بسته شدن متعدد درب یخچال شده و به کاهش مصرف انرژی کمک می کند.

سیستم کنترل دیجیتال این مدل از ساید بای ساید 32 فوت امرسان؛ با استفاده از نمایشگر مجهز به پنل لمسی، امکان کنترل شرایط و تنظیم دمای یخچال فریزر را در اختیار شما قرار می‌دهد. این نمایشگر برای جلوگیری از تغییر تنظیمات به وسیله‌ی فرزندانتان، به سیستم قفل کودک مجهز شده‌است. تنظیم دمای اتوماتیک باعث تازگی همیشگی مواد غذایی موجود در یخچال می شود.یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام خرید یخچال فریزر باید به آن توجه کرد، ظرفیت آن است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *