یکی از مهمترین لوازم برقی‌ای که حتما باید در هر آشپزخانه‌ای وجود داشته باشد ماشین لباس‌شویی است. پیشرفت تکنولوژی باعث شده است تا دیگر برای تمیزکردن لباس‌ها و شستن آن‌ها نیازی به استفاده از روش‌های سنتی و قدیمی نداشته باشید. شاید جالب باشد بدانید این درحالی می‌باشد که استفاده از ماشین‌های لباس‌شویی از قدمت چندانی برخوردار نیستند.

اگر شما قصد دارید تا یک ماشین لباس‌شویی جدید خریداری کنید، در گام اول باید به کیفیت محصولی که می‌خواهید بخرید توجه کافی داشته باشید‌. عوامل متعددی در بالا بردن کیفیت ماشین‌های لباس‌شویی دخیل اند. عواملی مانند کیفیت ساخت، جنس بدنه، قدرت موتور، سرعت چرخش، متدهای شست‌وشوی لباس، کم مصرف بودن، زیبایی و … .

همچنین در بازار امروزه برندهای بسیار متعدد ماشین لباس‌شویی وجود دارند که هر یک از آن‌ها بی‌شک دارای نقاط ضعف و قوت هستند و شما با بررسی این نقاط ضعف و قوت، می‌توانید ماشین لباس‌شویی‌ای را انتخاب و خریداری کنید که پاسخ‌گوی نیازهای شما باشد.

در ادامه ی مطلب ما به بررسی کیفیت و مزایا و معایب ماشین‌های لباس‌شویی ساخت شرکت نام آشنای ال‌جی می‌پردازیم و با هم نتیجه‌گیری می‌کنیم که آیا این محصولات ارزش خرید دارند یا خیر؟

LG logo Life's Good editorial vector 18911615 Vector Art at ...

مزایای خریدن ماشین لباس‌شویی‌های ال‌جی

ماشین لباس‌شویی برند ال‌جی ساخت کشور کره جنوبی می‌باشد و امروزه این برند با برند سامسونگ کره‌ای در حال رقابت است. این برند به دلایل زیادی مانند کیفیت بالای خود سهم قابل توجهی از بازار لوازم خانگی را به خودش اختصاص داده است. حال برخی مزایای این برند را برمی‌شماریم.

تنوع بالا در طراحی و طراحی زیبا

ماشین‌های لباس‌شویی امروزه اصولا در آشپزخانه‌ها قرار می‌گیرند و در واقع بخشی از دکور و چیدمان آشپزخانه را به خود اختصاص می‌دهند. در نتیجه برای بسیاری مهم است که ماشین لباس‌شویی با ظاهر زیبایی را در آشپزخانه خود قرار بدهند. ال جی به این موضوع توجه خاصی کرده است. ماشین لباس‌شویی‌های برند ال جی در طرح ها و رنگ ها و مدل های زیبا و متفاوتی عرضه می شوند و این امر باعث می شود تا شما با هر سلیقه ای که باشید بتوانید یک مدل از این برند را خریداری کنید و به بیان دیگر پاسخگوی تمامی سلیقه ها هستند. از سوی دیگر بدنه و رنگ این نوع از لوازم خانگی به گونه‌ای ساخته شده است تا در برابر رطوبت مقاوم بوده و دچار خوردگی و زنگ‌زدگی نشود.

LG INTRODUCES NEXT GENERATION OF LAUNDRY WITH NEW AI-POWERED WASHER | LG NEWSROOM

تولید صدا و لرزش کم

در تولید ماشین لباس‌شویی‌های برند ال جی، از موتور بسیار با کیفیت و طراحی شده مطابق تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است و این موضوع باعث می شود تا این محصولات در هنگام کار، کم‌ترین صدا را از خود تولید کنند. پر سر و صدا بودن ماشین لباس‌شویی باعث سلب آرامش خانواده خواهد شد و شما با خرید ماشی های برند ال جی با مشکل صدای بلند رو به رو نخواهید شد‌. همچنین استفاده از این نوع از موتور ها باعث شده است تا لرزش ماشین لباس‌شویی در هنگام کار به حداقل مقدار ممکن برسد و بنابراین شما با لرزش دستگاه هنگام شست‌وشوی لباس ها نیز رو به رو نیستید.

قطعات با کیفیت

برند ال جی یکی از پرچم داران در تولید لوازم خانگی با کیفیت است و هیچ جای تعجب نیست اگر بگوییم که این شرکت در ساخت محصولات خود از با کیفیت ترین قطعات استفاده کرده است. کلیه ی قطعات به کار رفته در ساخت ماشین لباس‌شویی‌های ال جی نظیر بلبرینگ، موتورو …. کاملا اورجینال اند و این امر در بالا بردن کیفیت ساخت تولیدات این شرکت نقش به سزایی را ایفا می کند.

طول عمر بالا

گفتنی است که از عوامل تعیین کیفیت یک لوازم برقی خانگی، طول عمر مفید آن می‌باشد. ماشین لباس‌شویی‌های ساخت شرکت ال جی، از طول عمر بسیار بالایی برخوردار اند و علت این موضوع این است که همان گونه که پیش تر اشاره کردیم، در تولید آن ها از قطعات اورجینال و بسیار با کیفیت استفاده شده است و همین موضوع سبب نی شود تا تولیدات این برند مقاومت و طول عمر مفید بالاتری داشته باشند. در رابطه با این موضوع کمپانی ال جی با ارائه گارانتی 10 ساله برای موتورهای ماشین‌ لباس‌شویی خود، نگرانی خریداران در این خصوص را برطرف نموده و این ضمانت دلیل دیگری برای کیفیت لباس‌شویی ال جی می باشد.

مصرف انرژی کم‌تر

از مهم ترین مزایای ماشین لباس‌شویی‌های ال جی این است که این محصولات به جهت استفاده از آخرین و آپدیت ترین تکنولوژی های روزو کیفیت ساخت بالا، کم‌ترین میزان آب و برق را استفاده می کنند و بسیار کم مصرف اند. این موضوع در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد کرد و علاوه بر آن میزان هزینه ی سالانه ی استفاده از ماشین لباس‌شویی را به حداقل می رساند.

دارا بودن قابلیت‌های کاربردی

در ماشین لباس‌شویی‌های ال جی قابلیت‌های کاربردی فراوان و مد‌های شست‌وشوی پیشرفته اعمال شده اند. این ماشن ها مجهز به برنامه ی شست‌وشوی کودک، قفل کودک، سیستم ارور یاب، سیستم تشخیص وزن لباس، حالت نایت مود و جرم گیری خودکار اند و از صفحه ی نمایش لمسی ، حالت اضافه کردن لباس حین شست‌وشو، امکان شست‌وشوی سریع زیر ۳۰ دقیقه و قابلیت بخارشویی برخوردار اند. همچنین دارای پنج برنامه ی شست‌وشوی ویژه هستند که شامل: شست‌وشوی پله‌ای، شست‌وشوی آبکشی، شست‌وشوی ساییدن، شست‌وشوی پیچشی و شست‌وشوی تاب دادن میباشد و جهت شست‌وشوی انواع لباس با درجه های مختلفی از کثیفی طراحی شده است.

LG Fully Automatic Washing Machine| LG Levant

امکان اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو

در بسیاری از زمان‌ها ممکن است لباسی را فراموش کنید و لباس‌شویی خود را روشن کنید. اما لباسی که جا مانده را نمی‌توانید به ماشین‌های لباس‌شویی معمولی اضافه کنید و در نتیجه شستن آن چند روزی و تا زمانی که لباس‌های کثیف به اندازه ظرفیت ماشین بشوند عقب خواهد افتاد. اما در ماشین ظرفشویی ال جی این مشکل برطرف شده است. شما می‌توانید به راحتی در مخصوص لباس‌های جا مانده را باز کنید و از این قسمت، لباسی را به لباس‌های در حال شست‌وشو اضافه کنید.

LG Washing Machines 9KG ElehanShopping | adamnager.com

معایب خرید لباس‌شویی‌های ال‌جی

عمدتاً نظرات درباره ماشین لباس‌شویی ال جی مثبت است. گفتنی است که طراحی و تولید و ساخت لباس‌شویی ال جی فاقد هر نوع عیب و ایرادی است و به طور کلی ماشین لباس‌شویی‌های ال جی از هر نظر هیچ گونه نقصی ندارند و شما در صورت خرید آن ها می‌توانید از این نظر آسوده خاطر باشید. اما در کشور ما به دلیل بالا بودن قیمت ارز و همچنین تحرم های فراوان، چند مشکل برای خرید محصولات ال جی وجود دارد.

قیمت بالا

همان طور که می دانید محصولات ال جی جزو لوازم خانگی وارداتی هستند که در خارج از ایران تولید می شوند و پس از تولید خریداری شده و وارد بازار های داخلی می شوند. بنا بر این قیمت تمام شده ی آن ها تحت تاثیر قیمت دلار و هزینه ی گمرک، نسبت به برند های تولید داخل ایران، بالا تر است و اگر شما قصد خرید یک ماشین لباس‌شویی ال جی را داشته باشید باید مقدار بودجه ای که به خرید ماشین لباس‌شویی اختصاص داده اید را افزایش دهید.

خدمات پس از فروش کم‌تر

یکی از مواردی که قبل از خرید هر گونه محصولی باید بررسی شود خدمات پس از فروش آن محصول است که ماشین لباس‌شویی ال جی نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما خدمات پس از فروش لباس‌شویی ال جی چطور است؟

متاسفانه به دلیل تحریم ها نمایندگی بسیاری از برندها مانند ال جی فعالیت خود را در ایران متوقف کرده اند و خدمات پس از فروش خود را به شرکت های داخلی اعطا کرده اند.

نتیجه گیری

در ابتدا، به بررسی کیفیت و امکانات لباس‌شویی ال جی پرداختیم و در ادامه به انواع روش‌های شستشو در این لباس‌شویی اشاره کردیم، با توجه به بررسی‌ها به صورت کلی لباسشویی ال جی همیشه، جزء بهترین‌ها بوده است و اگر بودجه ی کافی برای خرید آن را دارید در انتخاب این برند تعلل نکنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *