تکنولوژی های جدیدی در اکثریت تولیدات ظهور کرده است اما در تولیدات لوازم خانگی بسیار چشمگیر به نظر میرسد

انچه سرویسکار خوب باید دانست هر روز که می گذرد تولید کننده گان لوازم خانگی در فکر پبشرفت تکنولوژی هستند و هر روز مدل و طرحی خاص را روانه بازار می کنند پیشگامان تولید لوازم خانگی در تلاش هستند که از تکنولوزی های روز افزون جهان درعقب نمانند و ما بایستی اطلاعات فنی خود را به روز نماییم تا بتوانیم قدم به قدم تولید کننده گان قدم برداریم و چه بسا که اطلاعات خوبی را به تولید کننده گان ارائه کنیم چون ما بیشتر از انها با خواسته های مصرف کننده گان در ارتباط هستیم و خواسته های مشتریان را به تولید کننده گان برسانیم موقع ایراد یابی بعد از پیدا کردن ایراد علت خراب بایستی جسنجو شود تا علت پیدا نشود احتمال دارد مجدد دستگاه ایراد پیدا کند و حین نعمیر به مدت زمان عمر تعمیر خود بیاندیشد تا با راهکاری بازسازی کند که دستگاه سالیان سال عمر کند تخریب همکار ممنوع . تعمیرات با اینکه دانشی خاص است و نیاز به تجربه دارد و تجارب را زمان و تلاش هست که مجرب تر می کند وهرکس نسبت به تجربه و دانش خود انجام وظیفه می نماید لذا به هیچ عنوان همکاری را که نتوانسته دستگاهی را به نحو احسن بازسازی کند تخریب نمی کنیم بدترین و زشت ترین عمل در حرفه ما تخریب همدیگر است به امید روزی که تخریب در حرفه ما جا نداشته باشد اما در مورد ارباب رجوع باید بدانیم که مشتریان ما اطلاعاتی در خصوص حرفه ما ندارند و گاهی خواسته هایی دارند که دور از واقعیت فنی می باشند لذا باید با صبرو بردباری و شکیبایی اطلاعات کافی برای آنها بدهییم تا بعدا دچار مشکلات بعدی نشوییم و به یاد داشته باشیم که هستند بسیارافرادی که در معرفی خود از پبش وند و یا پس وند سمتی و ... استفاده می کنند مانند دکتر فلانی سرهنگ فلانی - و غیره و یا کربلایی و حاجی و القاب دیگ هیچ وقت نباید در ثبت سرویس ها القاب را حذف کنیم و همانند انچه خود را معرفی کرده صدا کنیم و همچنین نباید از خودمان القاب اضافه نماییم مانند حاج آقا – حاج خانم –و یا مهندس و .یا خواهر – همشیره و داداش .. آنچه بهترین ها است و در تجارب 40 ساله بنده گنجانده شده است اگر مشتری از القاب استفاده کرد ما نیز استفاده خواهیم کرد و گرنه فقط آقای فلانی یا خانم فلانی صداخواهیم کرد

متن سربرگ خود را وارد کنید